НАШИТЕ КЛИЕНТИ ПОЛУЧАВАТ:
- Техническа поддръжка 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината
- Постоянен backup на данните, с възможност за възстановяване при загуба на информация
- Достъп до „горещ телефон” в работно време за техническа помощ и консултации при използване Профила на купувача и възможностите на информационната система
- Напълно завършен Профила на купувача, съобразен с всички нови изисквания на Закона за обществените поръчки.
- Възможност за разпределение на ангажиментите за публикуване на информация между служителите на Възложителя съобразно техните професионални компетентности.
- Автоматично генериране на оценки по количествени показатели и класирания.
- Автоматично генериране на решения за избор на изпълнител, справки за дължимите гаранции.
- Автоматично генериране на справка за предложения, които са с 20% по-благоприятни от средната стойност на останалите.
- Проследяване на финансовото разходване на сключените договори.
- Календар, който Ви напомня за изпълнението на задълженията Ви по Закона за обществените поръчки.
- Дистанционна поддръжка и съдействие при затруднения в работата Ви с Профила на купувача.
- Гарантиране на запазването и автентичността на публикуваната информация.
- Опция „Попитай експерта!” – поставете своите въпроси на експерти в областта на обществените поръчки.
- Форум за обсъждане на въпроси.
- Използване на огромен архив от статии на специалисти в областта на ЗОП.
- Статистики на посещенията в Профила на купувача.
- Онлайн достъп до администрирането на Профила от всяко местоположение, без ограничения на броя на свързаните компютри.
- Софтуер, който е удобен, интуитивен и лесен за администриране, без необходимост от специални познания.